marți, 6 mai 2014

Review Shiseido Fard de Ochi Cremă Strălucitor

Hello din nou!

Astăzi vă prezint produsul meu preferat pentru colorarea pleoapelor de la Shiseido,


 achizitionat de aici foarte recent-Fardul de Ochi Cremă Strălucitor - # GR708 Muşchi (Moss).


Produsul este descris  pe site  după cum urmează:

  • Fard de ochi cremă uşor, persistent
  • Prezintă o Bază Smooth Fit ce elimină excesul de grăsime şi apa după aplicare
  • Conţine Pudră Preţioasă Reflectorizantă ce reflectă diferitele culori din orice unghi
  • Formulat cu Super Hydro-Wrap Vitalizing DE ce hidratează pielea
  • Păstrează aspectul de proaspăt aplicat pentru 16 ore
  • Dă un finisaj strălucitor uniform, satinat şi înrourat
  • Nu se întinde, nu crapă
După mine, textura  acestui fard de pleoape este foarte cremoasă și moale, dar aceasta poate fi mai ușor de aplicat cu degetele sau cu o perie adecvată . Este destul de concentrată, dar se poate merge pe aplicarea mai multor straturi pentru diverse efecte. 
Este strălucitor și arată mirific!

Eu, după cum se vede în imagine, am mai achiziționat din magazinul Douglas în urmă cu ceva timp, acest produs, nuanța Patina, asta până să găsesc produsul pe CăpșunaNet.
Se pot combina cu alte nuanțe, cele două pe care le am eu merg perfect oricum. 


Moss este o culoare tinerească, vie, primăvăratică și fresh! O ador și îmi place combinația celor două, după cum am mai spus și rezistența pe pleoape. Nu se strânge cum se întâmplă cu alte farduri. După 9 ore vă pot spune că nuanța s-a mai estompat puțin, dar uniform, nu a rămas cuta aceea urâtă pe pleoape la pliuri.

Recomand așadar Shiseido și am de gînd să achiziționez și alte nuanțe, pe care le voi recenza corespunzător.

A ieșit soarele, după câteva zile cu nori!

O seară minunată!

Lumea Frumuseții












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu