miercuri, 28 mai 2014

Review Cremă de Corp Elizabeth Arden

 Ola chicas!



Azi nu am avut o zi prea bună. A fost mult stres și oboseală la serviciu, dar asta nu mă împiedică să vă propun un produs de răsfăț pentru corp.
Crema de Corp cu Miere și Ceai Verde de la Elizabeth Arden, recent cumpărată este una care va satisface orice persoană, mai mult sau mai puțin pretențioasă, atât la nivel de hidratare, cât și din punct de vedere al prețului de achiziție.

Dacă vă grăbiți, puteți avea o reducere plăcută pe CăpșunaNet, locul meu preferat de unde îmi cumpăr cosmeticele și alte produse de beauty și îngrijire. Recunosc, în mare parte, vânez produsele lor pe site, pentru a le achiziționa la un preț mai mic decât cele din magazinele clasice.

În primul rând vreau să vă spun că miroase de-a dreptul divin, nu vă pot reda 100% parfumul minunat pe care îl are această cremă de corp! Miroase a ceai verde și lavandă, o combinație de floral și citrice...Este fresh, feminin, durează câteva ore pe piele. Se poate aplica în orice perioadă a zilei, fără probleme!

Textura este medie, cumva între cremă și loțiune de corp, lejeră, delicată, se absoarbe foarte repede în piele și nu există vreo senzație de disconfort.


Se observă granule de culoare maronie, de fapt sunt particule de miere,  care odată aplicate, se absorb în piele. Numai la gândul că voi avea parte de acest răsfăț și în această seară, pielea mea se simte mai hidratată!

Așadar o cremă de corp excelentă, la un preț foarte bun. Un capriciu pentru piele, de care merită să ne bucurăm!

O seară relaxantă!

Lumea Frumuseții




Un comentariu:

  1. Super tare,aceasta crema! Mi-am facut o rezerva,din Ialia.....dispun inca de 2 cutii de 480 g. Cand o termin,o s-o cumpar din nou....e de nota 20!

    RăspundețiȘtergere