joi, 15 mai 2014

Review: Damachiant Floracil Gatineau


Bună tututror!

Azi vreau să vă împărtăşesc un alt produs minunat în materie de machiaj şi îndepărtarea acestuia.
E un mare erou la capitolul acesta, pot spune!

Eu sunt fană a conturului de ochi, atât creion, cât şi lichid, dar şi a rimelului rezistent la apă şi cu toate ştim cât e de important să avem un aliat când vine vorba despre o demachiere rapidă şi eficientă!

Deseori mi s-a întâmplat să dau de un demachiant care nu îşi făcea treaba aşa cum era conceput şi ajungeam la a-mi spăla faţa cu apă şi săpun şi sincer, nu îmi plăcea acastă procedură, dar oricum, decât să fi dormit cu machiajul pe ten, preferam această metodă.După demachiere, pielea din jurul ochilor rămânea puţin murdară, reziduuri, vroiam-nu vroiam, din păcate rămâneau.

Produsul de la Gatineau este minunat pentru ochii mei. Am reuşit să nu mai am acei ochi de ursuleţ Panda, cum citisem undeva şi mi se pare amuzant această asociere, dar de fapt, de multe ori se întâmpla acest lucru.
Este uimitor cum cu doar 2 dischete demachiante reuşesc să îmi înlătur machiajul rezistent la apă!
L-am încercat la sugestia surorii mele, eram foarte reticentă, eram convinsă că sunt doar vorbe în vânt, dar vă pot spune acum că nu este aşa.


Este foarte delicat şi perfect pentru ochi sensibili. Mai folosesc şi când am ochii umflaţi de oboseală, plâns sau diverse alte motive. Două dischete îmbibate cu acest produs menţinute timp de 10 minute sunt balsam pentru mine. Desigur, mai există varianta cu ceai de muşeţel sau castravete, dar mie îmi este mai la îndemână.

Aţi testat acest produs? Cum vi se pare?

O seară liniştită,

Lumea Frumuseţii







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu