miercuri, 14 mai 2014

Review: Tonic Exfoliant Clarins

Azi vă prezint un alt produs de îngrijire, un tonic exfoliant foarte bun, care pe mine m-a ajutat și revigorează pielea.
 
Cu  extract  de tamarind,  pentru a elimina impuritățile și celulele moarte, și urzică albă pentru beneficiile sale calmante și astringente , tonerul stimulează procesul natural de exfoliere a pielii , precum și de strângere a porilor  și netezire a texturii generale a pielii . 


 Și este posibil să fi auzit câte ceva despre AHA ( alfa hidroxi acizi ) .

 Acesta a fost în mare măsură responsabil de  rezolvarea multor aspecte legate de ingrijirea pielii , de la pete si cicatrici până la deshidratare , și folosit de două ori pe săptămână pot spune că pielea mea arată cu mult mai bine!

AHA este în general sigur pentru a fi utilizat zilnic . Pe ambalaj e menţionat că o dată sau de două ori pe săptămână este suficient , dar personal nu mi se pare că e vreo diferență pe pielea mea, atunci când e utilizat cu moderație .  

Este incredibil de blând și nu provoacă nici o iritație, dar în esență, e decizia voastră- dacă simțiți că aveți pielea mai reactivă , atunci ar putea fi o idee să începeți treptat și să vedeți cum vă veţi simți sporind utilizarea.

După demachiere, pun puțin tonic pe un tampon de bumbac și îl aplic pe față și gât , inclusiv zonele predispuse la praf și aștept până când s-a uscat , iar apoi continui cu restul etapelor de ingrijire a pielii.


 Dimineața mă trezesc cu o piele moale , netedă , care se simte foarte bine, hidratată și fresh!
Mi se pare că se păstrează , în general, pe pielea mea o senzație de calm și confort. Mă bucur că am descoperit toner-ul de exfoliere , deoarece într-adevăr simt diferența la nivelul pielii , e mai luminoasă, mai strălucitoare!

Aţi folosit acest produs? Ce tonic folosiţi şi recomandaţi?

O seară minunată,

Lumea Frumuseţii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu