sâmbătă, 10 mai 2014

Review: Fard de Ochi Urban Decay -X

Hello!

Îmi închei această după amiază prin a scrie un review a unui produs superb,sclipitor, magic, care pe mine mă inspiră și îmi oferă zile superbe....

Este vorba despre fardul Urban Decay, care este altfel decât alte farduri de pleoape clasice.


Desigur, nu am decât una dintre nuanțe momentan, însă cam aceasta ar fi pleta de culori, care este foarte atractivă.

Eu am nuanța X, cumpărată recent, și care observ că acum se află la o promoție foarte ispititoare, de 31 de lei, cu o reducere de 50%. E ceva! Eu nu am avut aceasta reducere... daaar probabil va fi un motiv în plus de a-mi procura și restul de culori.


Mi-am permis să postez și această imagine cu nuanțele aplicate pe piele, pentru a vă face o idee mai amplă.
Eh, iată culoarea de care sunt foarte mândră. E perfectă atât pentru zi, dar mai ales pentru seară.


 Iată cum arată nuanța direct pe piele (dreapta) și cu primer aplicat în prealabil (stânga). Este o diferență majoră, zic eu. La lumină acest produs prezintă reflexii de piersică și verzulii, care sunt minunate. Din păcate în poză nu sunt vizibile.

Dacă vă procurați un astfel de produs, vă sfătuiesc să îl aplicați printr-o tapare ușoară, delicată. Pensula este rezistentă, aplică foarte bine fardul de pleoape.


Eu sunt foarte încântată de el și după cum am spus, e rentabil ca preț și merită investiția.

Ați folosit acest produs sau alte nuanțe din această serie Urban Decay?

Un weekend frumos, însorit, în care să străluciți de frumusețe!

Cu drag,

Lumea Frumuseții





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu