luni, 26 mai 2014

Review Kalo Loțiune Post Epilatoare de la Nisim

 Bună tuturor!



Sper că ați avut un weekend minunat, cel puțin la fel cum am avut eu...Am avut parte de o ieșire minunată la munte, de o baie la o piscină de vis și de răsfăț... în mare parte!

Astăzi aș dori să vă prezint un produs pe care eu îl folosesc destul de des, mereu cu plăcere.
Este vorba despre loțiunea post epilatoare Kalo de la Nisim, concepută pentru zonele restrânse și sensibile ale corpului, precum fața sau zonele intime.

Este primul produs din această gamă, iar după 3 săptămâni de utilizare mă declar foarte mulțumită!
Desigur, după cum v-am spus weekendul acesta a implicat o ieșire la pisicină, iar o epilare de pe o zi pe alta, știm foarte bine că nu aduce mari bucurii, mai ales în zonele foarte sensibile ale corpului.
De multe ori mă trezeam cu iritații după epilare, indiferent ce metodă foloseam, cu lama sau cu ceară.

Evitam desigur orice ieșire la interval de 2-3 zile de la momentul epilării, pentru că nu mă simțeam eu bine cu aspectul și iritațiile pe care le aveam. Așa că orice ieșire la bazin era foarte bine plănuită, cu ceva vreme înainte.


Am încercat acest produs la recomandarea unei prietene, care îmi povestea cât de bine îi face și ce eliberată se simte de când îl folosește. Sincer, nu știam ce sa cred în privința mea, dar am decis să îl achiziționez și am făcut-o și azi sunt eu în locul prietenei, recomandându-l vouă, celor care veți citi această postare.

După cum este menționat, acest produs este conceput și pentru zonele feței, unde pielea este delicată iar o epilare cu ceară va crea pe un ten sensibil iritații. Mai ales dacă vă epilați mustața, precum o fac și eu, știm foarte bine că nu ne place să apărem în public cu boticul roșu :) să fim privite cu curiozitate sau chiar întrebate cărui fapt se datorează acest look inedit :))

Am folosit această loțiune-cremă și după epilarea mustaței, e super. La un interval de 10-15 minute roșeața dispare și tenul își revine la normal. Menționez că am folosit și pe picioare, dacă am simțit cumva că urmează să se irite pielea, dar asta a fost decizia mea, desigur...


Pe ambalaj este menționat faptul că loțiunea trebuie aplicată de 3 ori după ce v/ați epilat (în aceeași zi) și de 3 ori în ziua următoare. Eu în ziua următoare nu am mai făcut-o, vă spun sincer, pentru că nu a fost cazul. Pielea mea s-a simțit calmată și reconfortată după aplicare loțiunii din acea zi.
Loțiunea are o textură fină, mai degrabă spre cremă, dar care se absoarbe rapid în piele, fără a lăsa vreo senzație uleioasă, neplăcută.


Este un produs foarte bun, care mă ajută să scap de neplăceri, de iritații și de frustrări în cazul ieșirilor neprevăzute și să mă bucur de piele catifelată cât mai curând posibil.

Prețul poate părea un pic cam mare, dar eu sunt mulțumită de efectele sale rapide și benefice și cred că merită. Cred că am să încerc și alte produse din această gamă, m-a impresionat în mod plăcut până acum.

O zi însorită vă doresc!

Lumea Frumuseții

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu