joi, 29 mai 2014

Review Nars Tainted Love Set de Machiaj

Bună!

Azi vreau să vă prezint trei produse de la Nars, incluse în setul Tainted Love.


Am fost înnebunită după acest set și nu m-am lăsat până nu l-am cumpărat.
Este un set special, conceput pentru Ziua Îndrăgostiților, dar se poate purta oricând, după părerea mea, a unui fan fuchsia în materie de make up & stuff.
Setul conține:
1 baton multifuncțional nuanța Angelika
1 luciu de buze nuanța Angelika
1 lac de unghii nuanța Schiap 
Se pot achiziționa și separat, însă împreună, fac treabă mai bună.

Am impresia că acesta este singurul lac de unghii disponibil pe CăpșunaNet, am fost foarte surprinsă că au acest set disponibil în gama lor de produse.

Se aplică frumos, curat, eu prefer două straturi pentru rezultate pe placul meu. Într-un singur strat se observă pensulațiile și acest lucru îmi displace. Dar este rezistent și aproape 4-5 zile rămâne pe unghiuțe.


Batonul The Multiple este un produs multifuncțional, în ediție limitată, care în principiu eu îl folosesc în locul fardului de obraz. Se poate folosi și ca fard de pleoape, pe buze, corp etc. Se aplică foarte ușor, nu este lipicios deloc.


Luciul de buze Angelika crează buze senzuale, cu o tentă strălucitoare la lumină. Se pot vedea particulele strălucitoare la lumina blitzului. Nu mai este nevoie de un ruj sau alt element care să intervină în conturarea și colorarea buzelor. Nu lipește, are un miros și aromă plăcută. Mă simt ca o Barbie girl, dar din când în când îmi place să trec pe culori mai vizibile, ca să spun așa.


Îmi place acest set și îl recomand. Poate părea puțin cam mult, dar la mine contează calitatea foarte mult și sunt sigură că nu sufăr o dezamăgire în acest sens.

V-am pupat!

O seară minunată!

Lumea Frumuseții




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu