joi, 22 mai 2014

Review Piele mai Fermă cu Caudalie Vinexpert Ser pentru Fermitate


Bună fetelor!



Privind imaginea de mai sus, mă imaginez păşind pe o plajă infinită, cu nisip fin, mângâiată din cap până-n picioare de vânt, de razele unui apus blând, mirific...Da, sper să experimentez o astfel de zi curând. Dar deocamdată, să revin la ideea principală...

De mult am fost tentată să îmi cumpăr un produs Caudalie şi iată-mă acum, după câteva încercări, scriind un review despre serul de fermitate, cu resveratrol, ulei de argan şi alte bunătăţi pentru ten.

Am început cu o aplicare de două ori pe zi, însă acum folosesc acest ser o dată pe zi, însă dacă cumva mă hotărăsc să îl aplic seara, revin la 2 dozări.

După cum probabil ştiţi, serurile conţin o cantitate ridicată de ingrediente active şi acelaşi lucru o por spune despre Serul de Fermitate Vinexpert.

Este formulat cu Resveratrol-Oleyl, care ajută la prevenirea semnelor de îmbătrânire, a ridurilor şi oferă supleţe şi fermitate pielii.
Resveratrolul este cel mai puternic antioxidant, de 4-5 ori mai puternic decat beta-carotenul, de 50 de ori mai puternic decât Vitamina E şi de 20 de ori mai puternic decât Vitamina C. El se gaseste in strugurii rosii, vin, must, precum si in afine si mure.  Dar în cazul acestui produs, acest ingredient a fost extras din struguri.

Îmi place aspectul acestui flacon, şi de fapt a tuturor celorlalte produse din această gamă, de un maro spre bronz. Alături de argintiul metalic prezent la extremităţi, produsul oferă impresia de lux şi profesionalism...
Acest ser este prevăzut cu pompiţă, ceea ce oferă posibilitatea de a doza cantitatea optimă unei aplicări eficiente.

Serul are o textură super uşoară, neuleioasă, care se absoarbe imediat în piele, fără a lăsa reziduuri sau vreo senzaţie neplăcută. Are o aromă de citrice mai pronunţată, care ar putea să vă placă sau să vă displacă de la bun început. Pe mine nu mă deranjează notele de citrice, după cum aţi văzut şi în review-ul anterior, aş putea intra în categoria fan al acestei arome...

Odată ce aplic serul,  pielea mea devină mai catifelată, mai fină, mai revigorată pot spune. Şi eu mă simt total altfel. Parcă toată oboseala şi stresul dispar instantaneu...Ce bine că există astfel de produse, nu-i aşa?

Efectele de fermitate nu pot să spun că le observ foarte mult, oricum prea mari semne de aging nu am deocamdată, dar îmi dau silinţa ca ele să îşi facă apariţia cât mai lent şi mai târziu posibil.

Deşi este un produs mai scump, cred că merită fiecare bănuţ şi de altfel, intenţionez, să îmi cumpăr şi alte produse din această gamă, pentru ochi şi buze mai ales, deoarece acest ser mi-a făcut o părere foarte bună. Aşadar, à bientot, Caudalie...

O seară minunată!

Lumea Frumuseţii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu