luni, 19 mai 2014

Review: Stila Contur de Ochi Strălucitor

Bună dragelor!

Astăzi m-am trezit cu un chef de a folosi ceva spectaculos în materie de make-up.
Soarele a răsărit şi mi-a zâmbit larg încă din primele ore ale dimineţii, aşa că a trebuit să ies în evidenţă cu ceva vesel şi colorat, desigur!!

Sunt o fire optimistă şi ador să fiu cât mai colorată!!!

Aşadar, azi am folosit un liner de la Stila, Glitter Liner-ul #4,Sea Green,

pe care eu i-aş spune Turcoaz mai pe limba noastră....

 Acesta este un produs pe care l-am achiziţionat de aproximativ 2 luni de pe site-ul meu preferat de cosmetice, CăpşunaNet.
După mine, l-am folosit destul de des, pentru că am avut accesorii şi genţi cu care să mă asortez, aşa că am profitat din plin!
Acest produs este un contur-gel cu sclipici foarte plăcut. După cum se observă în imagine, trebuie aplicat însă de câteva ori pentru a ieşi oarecum în evidenţă, dar se poate aplica şi într-un machiaj delicat, unde glitter-ul să fie subtil. Asta depinde de preferinţele fiecăruia, desigur!
 

Poate fi utilizat alături de nuanţe reci de albastru şi, după cum l-am folosit şi eu de câteva ori, aplicat pe o linia de contur realizată în prealabil cu un tuş negru . Arată superb!

Ce mai pot spune despre acest produs este faptul că este rezistent, poate fi purtat fără griji timp de 4-5 ore, nu curge, nu se împrăştie sclipiciul. Este şi rezistent la apă, ceea ce este un lucru cât se poate de bun!
Acesta este însă prima nuanţă din gama glitter liner de la Stila, dar pe viitor aş îndrăzni să încerc şi alte culori vesele şi sclipicioase...

Pot spune că îmi plac produsele Stila. Mai am câteva în trusa mea de machiaj şi le voi face review-uri cu mare plăcere, sperând că vă vor fi de folos, vouă, celor care doresc să păşească în Lumea Frumuseţii!

Vă doresc o seară minunată!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu