sâmbătă, 7 iunie 2014

Review: Origins Spumă Facială de Curăţire

Bună tututror !

Sper că aţi avut parte de o sâmbătă minunată!


Vestea bună, mai avem încă o zi de weekend de care putem profita din plin! Se anunţă vreme bună, nu-i aşa?:)


Desigur, astăzi am preferat să lenevesc în pat mai mult  după o săptămână de stres şi oboseală, în mare parte survenite de la birou. M-am trezit însă cu un chef de a vă prezenta un produs preferat de mine în fiecare dimineaţa, ca element de bază în ritualul meu de curăţire. Îl aplic şi seara,sau chiar şi în altă perioadă a zilei, dacă mă aflu acasă.

De mult am dorit să am ceva natural, să simt că îmi curăţă faţa şi să mă simt revigorată, fără a simţi tenul uscat. Ceva ce să reuşească să îşi facă treaba rapid, să nu fie uleios, să nu necesite timp de aşteptare etc.
Şi am regăsit aceste calităţi în spuma de spălare facială de la Origins. 

Este perfectă tenului mixt! Conţine extracte de alge,care reduce sebuumul în exces, iar proteinele de grâu protejează şi echilibrează zonele care tind să fie mai uscate.
Nu conţine parabeni, chimicale, ulei mineral, parafină, ingrediente de origine animală etc.
Are o textură cremoasă-spumoasă, delicată şi minunat parfumată, cu aromă de lavandă, mentă şi bergamotă. Eu aplic o cantitate foarte mică, cât o alună să zic aşa şi este suficient. Curăţă foarte bine pielea şi nu numai atât, se observă şi rezultate benefice în timp.


Consider acest produs esenţial pentru o rutină de îngrijire minimalistă, oricine caută produse bune de îngrijire, eu recomand din prima acest produs. Îşi merită banii, voi cumpăra în continuare acest produs de curăţare de la Origins, pentru că sunt pe deplin mulţumită de rezultate.

Vă doresc o seară încântătoare!
Tocmai a început o furtună, dar să sperăm că mâine va fi din nou, soare.

Vă îmbrăţişez,

Lumea Frumuseţii





Un comentariu:

  1. Eu am o crema de la ei si sunt foarte incantata de ea. Si spuma pare tentanta. :)

    RăspundețiȘtergere