luni, 4 ianuarie 2016

IsaDora, Dorință de Culoare






Hello, dragelor!

Azi am avut o zi grozavă, și la lucru, cu prietenii, acasă! A fost superb!

Azi vreau să vă prezint brand-ul de care poate nu ați auzit până acum, IsaDora.

IsaDora este un brand de cosmetice suedeze ce ofera produse de machiaj minerale si produse speciale. De calitate, sigure si colectii colorate la preturi accesbile, acesta este conceptul IsaDora.

Eu am încercat:

Luciul de Buze/ Brush-On Gloss #7 Pearly Toffee






Este un luciu de buze în format tub cu aplicator încorporat. Textura e fină, nelipicioasă, culoarea delicată, nudă. Eu prefer culorile mai discrete, dar pentru cele ce optează pentru nuanțe îndrăznețe, poate fi purtat deasupra luciului, doar pentru strălucire. Are un miros plăcut, fructat. Sunt curioasă și de alte nuanțe, însă momentan doar pe aceasta am reusit sa o achizitionez.


Rimelul All Day Long Lash

Este un rimel formidabil, lasă genele alungite, nu încarcă, nu murdărește pielea, este foarte estetic și se simte minunat! Rezistă fără probleme până seara. Recomand.

Eu am cumpărat produsele de aici



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu