vineri, 23 mai 2014

Review: Aesop Mască cu Extracte din Pătrunjel

Hello!


Este vineri, sfârşitul de săptămână şi buna dispoziţie se simte în glasurile tuturor celor din jur.
Se aşteaptă un weekend însorit, minunat, de început de vară.

Iată vă propun să faceţi cunoştinţă cu un produs drag mie, o mască minunată cu extracte de pătrunjel şi măceşe, de la Aesop.

Am devenit din ce în ce mai obsedată de ideea de curăţirea şi demachierea feţei şi am început să achiziţionez din ce în ce mai multe produse specializate de îngrijire.
Desigur, ideal ar fi măştile preparate în casă, dar de multe ori nu am chef, nu am ingredientele necesare şi ceea ce mi-aş dori eu. Aşadar, un produs gata preparat, pentru problema fiecăruia este soluţia optimă.



Produsele de la Aesop mi s-au părut de la prima vedere speciale, care rezolvă problemele pentru care sunt concepute şi am fost sigură că vor fi cel puţin conform aşteptărilor mele. Am făcut cunoștință cu aceste produse în Paris şi am regretat ulterior că nu am achiziţionat câteva produse, care erau şi la ofertă în acel moment.Acum, după achiziţionarea şi utilizarea primului meu produs, pot recunoaşte acest lucru, sunt foarte mulţumită, nu am nimic de reproşat. :)

Aesop este un brand australian, care după mine, ştie ce face şi sunt convinsă că cea mai mare parte a celor care le folosesc au efecte pozitive în urma utilizării acestora.

Masca cu Extracte din Seminţe de Pătrunjel este o mască pe bază de argilă, concepută pentru a curăţa faţa şi a elimina impurităţile acumulate la nivelul porilor, care sunt responsabile de tot felul de reacţii ale pielii, inclusiv roşeaţa.
 Mai am câteva măşti organice foarte bune, dar care vi le voi prezenta cu altă ocazie.
 Această mască este foarte eficientă şi delicată, reduce şi calmează erupţiile şi roşeaţa pielii mai mult decât oricare mască încercată până acum.

Pielea mea se simte foarte fină după utilizarea acestui produs, elastică, nu am senzaţia aceea că mi se strânge pielea...

Masca va avea un aspect albicios, argilos, care se va usca treptat, pe porţiuni. Presupun că acest lucru se întâmplă datorită pielii mai mult sau mai puţin hidratate...dar e posibil să nu fie tocmai acesta motivul.

Este perfectă pentru orice tip de piele şi conform indicaţiilor, se poate utiliza de două ori pe săptămână.

Aşadar, este momentul de relaxare, mult-aşteptat, weekend-ul!

Voi cu ce vă veţi răsfăţa zilele acestea?

Mult soare şi distracţie vă doresc,

Lumea Frumuseţii






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu