sâmbătă, 24 mai 2014

Review: Korres Ruj cu Unt de Mango SPF 10 #24

 Bună dragelor,

Astăzi am lenevit puţin mai mult, aşa ca într-p zi de sâmbătă şi de îndată ce m-am trezit m-am gândit că parcă aş avea chef să facă un review rujului recent achiziţionat, de la Korres.




Am ales nuanţa Purple/Mov, nr. 24, iar alegerea mea nu m-a dezamăgit, având în vedere că am ales culoarea fără a o testa în prealabil. Mai erau alte câteva nuanţe disponibile aici. Produsul este momentan la reducere, iar suma de 51 de lei mi se pare ok raportată la calitatea acestui produs. Korres este o marcă renumită, cu produse de make-up de înaltă calitate.

Ambalajul acestui ruj este unul clasic, tubul deschizându-se cu uşurinţă şi închizându-se la un simplu click.  Totuşi, observ că materialul este unul rezistent, solid, altfel decât rujurile de duzină, ca să spun aşa.

Rujul ales de mine este un strălucitor, lucios, după cum se poate şi observa din fotografia de mai jos. Este îmbunătăţit cu unt de mango şi oferă protecţie împotriva razelor nocive solare cu SPF 10. Hidratează aşadar buzele, nu doar că le face frumoase.
Movul de fapt nu este chiar un mov, este mai degrabă o nuanţă de roz închis, cu o tentă a fructelor de pădure.


Puteţi alege să aplicaţi rujul o singură dată, pentru o nuanţă mai subtilă sau aplica mai multe straturi, pentru o intensitate mai mare.  Pentru a fi purtat la serviciu, eu aleg varianta mai subtilă, iar la un eveniment special, prefer să aplic câteva straturi, pentru un look mai deosebit. Dar acest lucru depinde degustul şi stilul fiecăruia.
Are un parfum minunat de cireşe, deci de aici l-am asociat eu cu nuanţa fructelor de pădure.

Durează nu foarte mult pe buze, dar odată ce culoarea îşi pierde de intensitate, tot se mai observă.
Poate fi purtat în orice sezon şi în orice perioadă a zilei, după părerea mea.
Sper că v-a plăcut review-ul meu!

La final, vă trimit un pupic colorat şi parfumat şi vă doresc un weekend minunat, cu soare şi zâmbete!


Pe curând,

Lumea Frumuseţii




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu