luni, 5 mai 2014

Review Ser Lavera cu Tradafir Organic și Keratină Vegetală

Bună Fetelor! 

Un produs minunat despre care aș vrea să vă scriu azi este serul de păr reparator de la Lavera,
pe care l-am luat de pe CăpșunaNET în urmă cu aproximativ 2 luni de zile, cred.
Pot să spun că îmi simt părul altfel, nu mai am părul aspru și lipsit de strălucire...
Am aplicat două dozări ale pompiței pe părul umed, uscat în prealabil cu un prosop uscat. Cam aceasta a fost măsura.




Eu personal, am părul creț. Ceea ce este tipic părului creț este asprimea, uscăciunea cu care ne putem confrunta... Asta înseamnă că trebuie să avem o grijă în plus!
Dacă nu doresc ca părul meu să arate ca și cum aș fi băgat degetele în priză , trebuie să îmi piaptăn parul regulat și să îi aplic un produs de stilizare, înainte de a se usca.
De ani de zile folosesc o spumă de styling.  Dar se pare că...cu acest ser de la Lavera, pot și fără spuma de păr! Eu folosesc serul pentru a păstra buclele sub control, și atâta timp cât eu nu îmi ating părul cu mâinile prea mult, este de ajuns.

Acest ser se prezintă sub forma unui flacon de 30 ml  cu pompiță. Pare o cantitate nu foarte mare, însă eu consider că mă va ține o perioadă. Poate fi folosit atât de părul umed, cât și per părul uscat, dar eu cred că este mai eficient pe părul uscat. Are un miros foarte plăcut de trandafiri, însă care dispare destul de repede.
Acest lucru nu ma va împiedica însă să îl folosesc în continuare și să îl comand din nou, pentru că sunt foarte mulțumită de acest produs. Vi-l recomand!


O zi plăcută, chiar dacă plouă...

Cu drag,
Lumea Frumuseții

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu