marți, 3 iunie 2014

Review: Pastă de Dinți Profesională SuperSmile cu Mandarină

Bună Fetelor!



Obsesia mea din ultima perioadă este să am dinți albi, strălucitori, să nu mai fiu preocupată de modul în care zâmbesc, dacă zâmbesc, să nu observe cineva dantura mea nu foarte imaculată sau mai rău, să ajung postată pe Facebook în vreo ipostază cu zâmbetul până la urechi și să nu pot face nimic!!!Nightmaaare!

Am încercat acum vreo 2 ani niște benzi de albire pentru dinți, dar, deși au fost eficiente și m-am bucurat de un zâmbet curat, frumos și pur, la scurt timp am dezvoltat o sensibilitate la rece și cald de îmi venea să mă urc pe pereți de durere și am zis că nu mai fac asta niciodată...Iar albirea la stomatolog trebuie să prezinte un bun suport financiar și o bună motivație...poate pe când mă voi mărita voi face și eu acest pas....daaar până atunci, mă voi bucura de pasta mea de dinți preferată, SuperSmile!

Această alegere am făcut-o după ce am avut mai multe dezamăgiri în materie de igienă dentară, deși eu încercam să mă spăl cât mai bine, cât mai mult, cât mai des, adică de 2 ori de zi, ca tot omul care merge la serviciu și nu poate să își scoată periuța în pauza de masă, nu?
Bun, am zis ia să văd, oare starurile alea americane ce remedii au, de le sclipește dantura într-un asemenea hal? Că deh, fast-food-uri la greu, Cola la mama ei, și tot felul de grozăvii mult mai mari decât la noi. Nu vor fi tot cu benzile pe dinți...

Și am găsit câteva recenzii care m-au făcut să cumpăr acest produs, care din păcate la noi nu se găsește, cel puțin în magazinele clasice. Am luat-o de aici, la un preț ok și vă spun că mă declar foarte mulțumită!
Este o pastă de albire mai specială, nu pentru că are extracte de mandarină și mentă. Și pentru asta, dar, față de alte paste de dinți, aceasta se aplică fără apă! Adică nu trebuie să umezesc periuța înainte de a-mi peria dinții. Se pune cât o bobiță de mazăre pe periuță și se periază dinții normal.
Conține fluor, dar în ciuda zvonurilor cum că florul ar spăla creierul, eu una nu cred și cred că este nevoie de el. Eu mă simt mai safe cu pastă cu fluor. Există și alte arome disponibile, pe care cred că le voi încerca ulterior. 

Vă spun că după două zile mie mi s-au părut mai albi, acum ce să vă spun. Nu am poze before-after să vă confirm acest lucru, dar dacă veți cumpăra acest produs, eu cred că veți fi cel puțin la fel de încântate!
Mi-a plăcut comentariul actorului Dave Annable, pe care l-am remarcat din filmul You may Not Kiss the Bride. 
El spunea că după ce a folosit pasta de dinți Supersmile, gura lui s-a simțit ca într-o vacanță la Disneyland! Frumos spus, nu?
Vă doresc să aveți parte de același sentiment, în cazul în care veți încerca acest produs. 


O seară de basm!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu