vineri, 30 octombrie 2015

Adam Lavine, parfumuri pentru EL și pentru TINE




Hello!!!!

Ce mai faceți voi? Eu am făcut o scurtă pauza la scris, fiind ocupată cu ceva activități extra în acest sezon. Azi vreau să vă prezint ultima mea achiziție în materie de parfum inspirat de o celebritate. Este vorba de un set aparținând artistului Adam Lavine.

Linia de parfumuri Adam Levine a fost lansată în anul 2013. Se prezintă în flacoane cu formă de microfon, ceea ce face ca parfumurile să fie atractive și distractive. Artistul Adam Levine s-a implicat activ în crearea acestor parfumuri, așadar ele reflectă preferințele sale unice.

Iată una dintre favoritele mele, achiziționate de pe Strawberrynet, pe care le puteți găsi la ofetă printre sugestiile oferite cu ocazia sărbătorilor de iarnă:




Gelul de Duș

Are o textură catifelată, plăcută, ușor spumoasă care curăță delicat și lasă un miros divin timp de câteva ore!

Loțiunea de Corp

Însoțește perfect și completează senzația perfectă și relaxantă lăsată în timpul dușului de primul produs. Loțiunea este cremoasă, deloc grasă, se absoarbe plăcut și lejer, lasă un parfum de excepție, elegant!

Parfumul Adam Lavine

Ei bine, dragelor, eu mă simt o adevărată vedetă purtând acest parfum. Este feminin, are subtonuri florale, delicate. Este perfect pentru zile relaxante, nesofisticate, când mergeți la o plimbare, un picnic sau alegeți să o gonți la shopping pentru a vă desfăta cu diverse texturi și culori!

Mini Parfumul Adam Lavine

 O sticluță de 10 ml e ideală pentru poșetă sau scurte călătorii! Mi-aș dori să dispun de miniaturi din fiecare parfum pe care îl ador!!!


Parfumul ca parfumul, dar artistul, Adam în sine, îmi place, e sofisticat și masculin! Uhh!!

Vă doresc o seară frumoasă și aruncați o privire și aici!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu