joi, 26 noiembrie 2015

Adrienne Vittadini, parfum și vitalitate




Hello!

A venit iarna și pe voi? Da, era vremea, asta trebuie să ne ofere mai mult optimism și o încredere în noi înșine. 

Eu am ales Adrienne Vittadini! Am câteva parfumuri ale casei Vittadini care îmi plac mult!

Parfumurile Adrienne Vittadini reprezintă rafinamentul modern, eleganța natural și dezinvoltura. Designerul Adrienne Vittadini are 5 parfumuri cu miresme de bază. Prima ediție a fost creată în 1994 iar cea mai nouă este pe piață din anul 2012. Parfumurile AV au fost create în colaborare cu oamenii din industria parfumului Annie Buzantian și Firmenich.


AV Apă de Parfum Spray


Este un parfum ușor, feminin, senzual. Are note florale care ne reamintește de minunatele zile de vară. Este potrivit pentru zi și seară. Conține note de musc, citrice, lemnoase care îi oferă unicitate. Eu am ales să îl port chiar astăzi, așa am simțit! Oferă o tentă de lux și de profesionalism.

Adrienne Vittadini Apă de Parfum


Este un parfum cu note orientale de chihlimbar, mosc, acorduri lemnoase. Este simplu, atrăgător, ușor masculin. Rezistă foarte bine, se potrivește perfect acestui sezon.


Amore Apă de Parfum Spray




Amore este un parfum feminin, proaspăt, cu note floral-fructate. Aici se numără: iasomia, frezia roz, moscul, vanilia, florile de tei. Este elegant, persistent și perfect pentru orice ocazie.

Recomand site-ul meu preferat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu