joi, 19 noiembrie 2015

Huiles et Baumes, ce-i mai bun pentru tine!



Bună tuturor!

Am avut o zi încărcată cu tot felul de treburi, care au generat stres și oboseală. Venind acasă, m-am tratat cu ce am considerat eu că m-ar revigora într-un mod absolut și am să vă împărtășesc și eu experiența mea.

Este vorba de produsele Huiles et Baumes.

Huiles et Baumes este o marcă franțuzească de cosmetice naturale și organice de îngrijirea și frumusețea feței și corpului. Linia botanică Huiles & Baumes conține ingrediente unice precum apă de izvor alpin și uleiuri 100% naturale, atestate organic. Formulele sunt eficiente și concentrate cu Măceșe din Chile, un ingredient recunoscut pentru proprietățile sale regenerante și efectele hidratante și factorul unificator al brand-ului.

Mai jos produsele "vinovate" de proprietățile tămăduitoare:

Uleiul Uscat Douceur du Corps



Conține un amestec de uleiuri organice, biologice, hidratante, relaxante. Conține ulei de Cocos, Monoi, Ciubotica-Cucului, Jojoba, Limba Mielului, Măsline, Trandafir Moscat. Este un ulei calmant, multifuncțional, care poate fi folosit și pe piele, dar și pe păr. Pe corp îmi place să-l aplic după eplilare. Protejează eficient și împotriva razelor solare dăunătoare, mai ales pielii sensibile.


Lapte Facial Demachiant



Este un demachiant cremos, fin, natural. Conține ingrediente pe bază de Jojoba, Sunătoare, Ylang-Ylang, Portocală, Mușcată, Santal. Amplifică rezistența pielii, o calmează și energizează. Se absoarbe foarte ușor în piele, nu lasă senzație neplăcută, grasă. Este perfectă pentru orice tip ten ten. Și important este faptul că nu conține parabeni sau substanțe artificiale, conservanți.

Cremă Facială Intensă 24/24



Este un concept dedicat mai ales femeilor moderne, aflat mai mult în călătorii. Flaconul este lejer, ușor de purtat și dozează eficient și rapid cantitatea optimă de cremă. Conține ingrediente ca Floarea de Colț, Cimbrul, Gălbenele și Mușețel din Alpi cu efecte calmante, anti-inflamatorii, anti-poluante. mai mult, apa de izor din Alpi contribuie la revigorarea tenului, la hidratarea și menținerea unui ten luminos și sănătos.

Mă simt minunat! Produsele sunt minunate! O seară magică și liniștită!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu