luni, 16 noiembrie 2015

Bill Blass, parfumuri de înaltă clasă





Bun Găsit! 

Sper că v-ați distrat weekendul acesta. Azi a început toamna rece și închisă. Brrr... Iarna e aproape. Dar totuși, noi ne încântăm pe zi ce trece cu noi produse, noi parfumuri, noi tendințe în machiaj și modă, nu-i asa?
Pentru azi vă voi prezenta brand-ul Bill Blass, pentru care eu și prietenul meu am optat în urmă cu câteva luni, cu ocazia unei speciale aniversări. Bill Blass este o linie de parfumuri creată de designerul de modă Bill Blass. Primul parfum a fost lansat în 1978.

L-am tras de limbă pe prietenul meu cu privire la ceea ce l-a încântat și ce nu și iată mai jos feedback-ul.



Părerea mea este că acest parfum este uimitor, așa cum denumirea ne sugerează. Este cu o aromă spicy, fructată, șarmantă. Mi se pare potrivit pentru senzonul mai rece și persistă câteva ore bune! Este ideal pentru ținutele casual.


Bill Blass Apă de Toaletă Spray pentru Femei



Este un parfum floral, dulceag, cu note de ananas și acorduri verzi. Notele se amestecă armonios, persistă și este ideal pentru primăvară sau vară. Este un parfum elegant, care nu își pierde din valoare în timp...

Vreau să îmi achiziționez și loțiunea de corp cât de curând, până prind reducerea.

Produsele au fost cumpărate de aici.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu