marți, 5 ianuarie 2016

John Allan's - Produse de Îngrijirea Părului pentru El


And the last one - un review pentru domni...În acest sens m-a ajutat și prietenul meu, dar recunosc că mi-am și băgat nasul și am observat îndeaproape aceste produse... John Allan's.

Slick Water Apă Pre-Bărbierit


Soluția pre-bărbierit John Allan creează un strat super-protector, peste care se poatr aplica loțiunea de ras obișnuită.
Extractele anti-inflamatorii de boabe de ovăz și castravete calmează tenul sensibil, în timp ce uleiul de arbore de ceai, de import australian cu puteri antiseptice, oferă un miros viguros si revigorant.

Este o bază pentru bărbierit, așa cum NOI, femeile avem baza de machiaj. Ceva de genul... CRED! După spălarea feței, se aplică o cantitate mică de soluție pe barbie, obraji, gât, și buza superioară, înainte de aplicarea cremei sau gelului de ras. Perfect și pentru tenul sensibil!

Sport Șampon de Îngrijire Păr Normal-Uscat

Ce pot spune eu este că miroase superb, fresh, masculin! Are extracte de Măr, Lavandă, Salvie, Extract de Grâu. Nu este testat pe animale! Lasă un aspect fin, strălucitor, curăță intens, nu sunt probleme complicate, deci perfec pentru DOMNI! Hidratează, oferă rezistență părului. Eu sunt mulțumită, EL foarte mulțumit! :D

O noapte liniștită!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu