sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Glytone, Estetică și etică



Hello! O postare scurtă de weekend!

Mă gândeam că ce bine mă simt azi. Am avut o dimineață strălucitoare, plină de răsfăț!


Iată produsele care mi-au îmbunătățit tonusul- marca Glytone!


Glytone combină elementele cosmetice cu cercetarea farmaceutică pentru produse de îngrijire profesionale în domeniul dermatologiei estetice. Aceste produse conduc spre rezultate reale și o piele sănătoasă. Glytone oferă o combinație unică de proceduri și tratamente de îngrijire acasă pentru rezultate optime. Prosusele sunt disponibile doar prin specialiști sau recomandări dermatologice și se asigură că pielea dumneavoastră primește ceea ce merită!


Glytone Cremă Demachiantă


Este un demachiant cremos ce creează  spumă delicată și care nu usucă. Vă scapă de machiajul și impuritățile de suprafață. Reduce aspectul melasmei și al pistruilor (dacă este cazul). Hidratează și pregătește pielea pentru a primi ingrediente active. Lasă pielea suplă, netedă, curată și cu aspect tânăr. Este ideală pentru tenul normal spre uscat. Nu are parfum. Se aplică dimineața și seara pe pielea uscată. Se clătește cu apă călduță.


Este o loțiune tonică revigorantă. Conţine 0.1% Acid Salicilic ce exfoliază celulele de piele moartă şi elimină reziduurile. Decongestionează porii în timp și rafinează textura pielii. De asemenea, reface pH-ul natural al pielii și reîntinerește tenul. Pielea rămâne curată, proaspătă, fină şi revigorată. Este perfect pentru toate tipurile de ten. Se aplică dimineaţa şi seara pe faţa şi gâtul curate.


Glytone Cremă de Reîntinerire SPF 15




Este o cremă bogată pentru uz zilnic ce conține spectru SPF 15 , plus  complex glicolic. Protejează pielea de leziunile cauzate de raze UVA și UVB. Conține elemente nutritive pe care le voie enumera mai jos în lista de ingrediente. Reduce semnele vizibile de îmbătrânire. Pielea rămâne catifelată, fină, fresh!

Ingrediente: Apă (Water),Glycolic Acid, Cyclomethicone, Ammonium Hydroxide, Butyloctyl Salicylate, Glycerl Stearate, Butylene Glycol, Ethylhexyl Palmitate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Cetearyl Alcohol, PEG-150 Stearate, Hydrogenated Avocado Oil, Cetyl Alcohol, Dimethiconol, Glycine Soja (Soybean) Sterols, Butyrospremum Parkii (Shea Butter), Petrolatum, Silica, Phenoxyethanol, Dicetyl Phosphate, Methylparaben, Cetearyl Glucoside, Ceteth-10 Phosphate, Glycerin, Tocopheryl Acetate, Disodium EDTA, Xanthatn Gum, Hydrolyzed Collagen, Hyaluronic Acid.

Așadar, am toate motivele să mă simt bine.  Recomand cu drag produsele. Eu le-am luat de aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu