sâmbătă, 26 aprilie 2014

Review : Loțiune Tonifiantă cu Extract de Bujor de la Ch. Dior

Bună din nou! Iată un produs superb la care aș vrea să îi fac un review.


L-am primit zilele trecute, alături de alte produse delicioase, comandate de pe CăpșunaNET .
Îmi place această loțiune, după primele aplicări. E proaspătă,  activează circulația, oferă elemente esențiale pentru piele. Aplicată după curățare, înainte de ser, lotiunea începe să devină parte din rutina mea de îngrijire zilnică. Lungă perioadă de timp am folosit doar apa termală ca loțiune. Încă fac  acest lucru seara, dar unele dimineți îmi place să folosesc o loțiune, totuși... Acum vă vorbesc puțin de loțiunea fără alcool, cu extract de bujor, de la Christian Dior. 



Desigur, mai întâi am fost atrasă de marcă, iar apoi de ambalajul rozzzz!


 Capacul se înșurubează. Gâtul flaconului este perfect proiectat pentru a lăsa conținutul sa se prelingă cu ușurință, pentru o folosire eficientă. Loțiunea este lichidă, un orificiu prea larg nu ar fi util în acest sens....



 Spre deosebire de multe produse de îngrijire Dior, acest toner are o aromă ușoară, delicată, discret. Mirosul este foarte plăcut și oferă o senzație de proaspăt.



Acest tonic este conceput pentru pielea uscată sau sensibilă. Prin urmare, nu conține alcool. Acesta conține, pe lângă apă, extract de bujor, cunoscut pentru relaxare, calmare și stimularea unei bune circulații a sângelui.



 Pielea mea foarte sensibilă a reacționat perfect la această loțiune. Am folosit produsul de 3-4 ori, niciun incident de raportat momentan!

.


Aplicarea acestei loțiuni este foarte plăcută în perioada dimineții, mă revigorează! 


 Un weekend minunat și parfumat. Dacă au înflorit și la voi bujorii, cu atât mai mult!!!

Cu drag,

Lumea Frumuseții

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu