joi, 10 septembrie 2015

Benefit, beneficii pentru frumuseţe

Ola fetelor!



Am avut o zi superbă în ciuda vremii ploioase şi răcoroase. Azi m-am gândit să vă scriu despre un alt brand preferat de mine, care îmi predomină portfardul şi anume BeneFIT!


Produsele cosmetice de la Benefit sunt produse minunate de beauty dedicat femeilor din 1976, de când a fost fondat şi sunt prezente în peste 43 de ţări, atât în hypermarketuri, dar şi buticuri specifice. Iar acum merge mai departe cu o robustă strategie digitală.


Iată produsele îndrăgite de mine pe care sunt convinsă că multe dintre voi le adoraţi la fel de mult!



Ultra Plush Lip Gloss





Preferatul meu este Lollibop ! Are o nuanţă superbă de roz, o textură fină şi un luciu irezistibil! Cu siguranţă vă va plăcea. Este un roz minunat!


Îmi place şi luciul transparent , Icebreaker, pentru un luciu clasic, delicat, rafinat. Da, precum manichiura franţuzească, aşa şi cu luciul transparent. Oricum, nu lipeşte, durează şi oferă eleganţă. Voi încerca şi restul de nuanţe cu siguranţă, nu mă vor dezamăgi!


Perk Up Artist Set Corectoare pentru Ten




Această mini trusă conţine trei compartimene care prezintă paşii pentru a corecta şi ascunde escapadele unei nopţi nedormite! Corectare, nuanţa de galben care acţionează asupra roşeţii, eu o aplic pe nas şi bărbie. Acoperire, aplicabilă pe peste sau în zona nedorită a pungilor :( şi Iluminare pentru puţină strălucire. Textura acestor produse miraculoase este uşorasă, apoasă. Deşi nu există nuanţe corespunzătoare tipurilor de ten, aceasta este perfectă pentru fiecare. Veţi şti cum şi cât să folosiţi. O numesc indispensabilă!



Dr. FeelGood





Acest balsam este foarte bun. La prima vedere pare ceva cu textură de ceară, gras... Dar nu este deloc aşa este chiar balsam! se aplică pe faţă uşor şi lasă o senzaţie revigorantă. Permite crearea unui ten mat şi mătăsos în acelaşi timp. Ajută reducerea liniilor fine şi micşorarea porilor. Să nu mai vorbesc de cutia cu aspect vintage... Mă simt purtată în atmosfera anilor 20....


Fiţi frumoase, să aveţi o noapte înstelată şi vise plăcute, să vă poarte în ...


Lumea Frumuseţii!  

                                                alături de 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu