vineri, 11 septembrie 2015

Review Bumble and Bumble

Bună tuturor!







Astăzi sunt preocupată de subietul îngrijirii părului, iar printre preferatele mele se numără cele de la Bumble and Bumble. 


Această marcă de produse a fost lansată în anul 1977 în New York City iar astăzi sunt recunoscute ca fiind produse profesionale, atent create pentru coafarea şi îmbunătăţirea părului. Iată câteva dintre achiziiţile mele:


Curl Conscious Cremă Calmantă



Este un produs conceput pentru părul creţ, aspru, dificil de îmblânzit. Cu ajutorul acestei creme, părul îţi păstrează ţinuta, devenind fin, strălucitor, fără fire rebele neplăcute. Pentru un plus de hidratare, eu îl folosesc alături de uleiul de cocos sau de jojoba. Şi sunt gata de plecare fără stres...


Semisumo Hi Shine Lo Hold Pomade



Această pomadă este mai mult un fel de balsam. Un produs pentru control şi strălucire, are un miros plăcut, te face să te simţi sexy... Eu pun puţin pe degete, frec puţin şi aplic pe păr. Defineşte, lasă părul flexibil. Conţine ceruri benefice pentru un păr sănătos.


Balsam cu Alge Marine



Un balsam lejer, cu extracte de alge şi spirulină. Doar citind aceste două ingrediente am simţit un feeling plăcut că părul meu se va împăca bine cu aceste produs. Aşa şi este! Descurcă părul foarte bine, îl lasă fin şi strălucitor! Balsamul a avut grijă să mă scape de stresul cuiburilor din păr, de blocarea periei şi de stres.

Aşadar, Bumble and Bumble este pe lista produselor ce merită! Produsele le-am cumpărat de pe Strawberrynet.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu