vineri, 25 septembrie 2015

Stella McCartney, un Brand cu Stil


Produsele Stella McCartney




Hello!

Astăzi vă voi prezenta câteva produse Stella McCartney.

Cunoscută ca fiind dorită și gata de purtat, Stella McCartney e o marcă modernă în ceea ce privește stilul de viață. Colecțiile includ accesorii concepute pntru femei, lenjerie, parfumuri, produse pentru copii şi articole sportive.



Recunosc că m-ar atrage şi câteva produse de fashion, dar momentan am achiziţonat doar parfumuri. Câteva cuvinte în cele ce urmează...


L.I.L.Y. Absolute Apă de Parfum Spray




L.I.L.Y. Absolute este un parfum feminin, dark, pentru femei încrezătoare. Notele de piper roz. lăcrămioară, paciuli şi ambră fac acest parfum irezistibil, în viziunea mea. Iar flaconul este o mică capodoperă, zic eu. Este foarte persistent, bogat. Mă simt extraordinar purtându-l!

Stella Set : Apă de Parfum & Loţiune de Corp



Acest parfum are un aspect vintage, însă notele sale de trandafir şi ambră, învăluite de mandarine şi acorduri de fructe sunt deosebite. Perfect pentru sezonul mai răcoros care bate la uşă. Unic, elegant, modern, pentru femei puternice. Aşa l-aş caracteriza.

Loţiune de corp Stella poartă miresme infinite pe piele, menţinând-o catifelată, parfumată şi divină ore în şir. O aplic după baie, dar alături de parfum, formează un cuplu perfect!

Produse comandate de pe site-ul meu preferat, Strawberrynet.

O zi perfectă!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu