marți, 19 ianuarie 2016

Hydroxatone, Suplețe la Putere Maximă!


Hydroxatone este un brand creat alături de studiile cercetătorilor și plasticienilor deopotrivă, prin ingrediente benefice pielii, sănătății cu efecte vizibile anti-îmbătrânire, de fermitate și hidratante. Efectele pe termen lung ale acestor produse sunt clare, pielea devine mai fină, cu aspect mai tânăr.

Iată produsele încercate de mine, de care mă declar super mulțumită!

Reductor pentru Pori


Acest produs are ca scop micșorarea porilor, prin ingrediente naturale, dedicate tuturor tipurilor de piele, mai ales celor cu probleme. Conține Acid Azelaic și Laricil LS ce rafinează textura pielii. Tenul rămâne revigorat instantaneu, cu un aspect mat, hidratat. După 2 săptămâni se observa diferența maxim! Eu îl aplic seara, înainte de crema hidratantă.

Celtrixa Loțiune Anti-Vergeturi

Este un produs foarte bun pentru pielea cun probleme, lăsată, cu vergeturi, mai ales în timpoul și după sarcină. Eu nu am fost în situați asta, însă mă confrunt cu câteva datorită modificării greutății mele în timp. Celtrixa este așadar salvarea mea. Formulele îmbunătățite Matrixyl și Vanistryl se bazează pe ingrediente cheie menite să îmbunătățească textura și aspectul pielii de pe abdomen, coapse, bust și posterior. Ajută stimularea colagenului și umplerea porțiunilor inestetice. Pielea devine fermă, netedă și rezultă o stare de confort și încredere în sine. Se aplică de două ori pe zi pe pielea curată, cu mișcări circulare.
Este o cremă foarte bună, pe care eu o rcomand cu încredere!

O găsiți pe Strawberrynet, la un preț special zilele acestea.

O noapte de vis!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu