miercuri, 20 ianuarie 2016

Jurlique, îngrijire naturală


Jurlique este liderul îngrijirii naturale din anul 1985. Conform principiilor sale, frumusețea este definită printr-o conexiune cu sine însăși, cu cei din jurul și cu teluricul. Frumusețea nu este creată sau procesată. Așadar, Jurlique te conectează la lumea frumuseții naturale prin produsele sale.

 Iată produsele pe care eu le folosesc și părerea mea asupra calității lor:

Gel de Duș cu extracte de Trandafir

Flaconul cu conținut rozaliu-portocaliu ascunde un produs cu parfum minunat, hidratant, perfect pentru o experiență deosebită la duș. Relaxează simțurile cu uleiuri esențiale și face o spumă delicată. Pielea nu rămâne uscată ca după alte produse obișnuite, dimpotrivă, este hidratată, fină, suplă. Iar parfumul rămâne câteva ore pe piele.

Demachiant Iluminator 

Acest demachiant este eficient, cremos, fin, ce elimină machiajul și impuritățile la nivelul feței. Factorii de stres afectează tenul și aspectul acestuia și avem nevoie de produse de bună calitate pentru a combate efectele negative și a ne bucura de un ten proaspăt, frumos. Conține particule minerale ce exfoliază delicat pielea și extracte de mesteacăn. Este perfect pentru pielea sensibilă, nu conține sulfați.

Pudra de Finisare cu Trandafir

Este o pudră pulbere translucidă, menită să oferă prospețime și aspect mat tenului care se confruntă cu anumite probleme seboreice și nu numai. Fixează machiajul, mai ales pe timpul după amiezii și oferă un parfum plăcut de trandafiri. Eu am ales să aplic produsul cu pensula decât cu burețelul tip puf din dotare.

Acestea sunt top 3 preferințe din produsele Jurlique încercate de mine. Desigur, nu le-am încercat pe toate, dar am ceva mai multe pe lista de viitoare achiziții.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu